دانشکده پیراپزشکی

راهیابی 2 دانشجوی دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه به مرحله کشوری المپیادعلمی- تهران

تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ ۱۲:۱۳ | تعداد بازدید: 48
 دانشجویان المپیاد

مسئول واحد المپیاد دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه از موفقیت دو دانشجوی دانشکده پیراپزشکی در مرحله نخست چهاردهمین المپیاد علمی وزارت بهداشت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده پیراپزشکی، مسئول واحد المپیاد دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: از تیم اعزامی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه به مرحله نخست چهاردهمین المپیادعلمی وزارت بهداشت که در خرداد ماه سال 1401 برگزار شد، 2 نفر از دانشجویان دانشکده پیراپزشکی و 1 نفر از دانشجویان دانشکده بهداشت این دانشگاه موفق به راهیابی مرحله نهایی این المپیاد شدند.

مهندس فهیمه عطاریان خاطر نشان کرد: مبینا روحی دانشجوی ترم 6 فناوری اطلاعات سلامت در حیطه مدیریت نظام سلامت و مرضیه عارفی اصل دانشجوی ترم 6 علوم آزمایشگاهی در حیطه آموزش پزشکی از دانشکده پیراپزشکی توانستند راهی مرحله کشوری شوند. وی افزود: مرحله کشوری المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی از تاریخ 19 شهریور تا 23 شهریور سال جاری در تهران در حال برگزاریست.

سرپرست تیم المپیاد تصریح کرد: در این مرحله دانشجویان برگزیده مناطق 10 گانه آمایشی کشور با حضور در تهران ضمن شرکت در آزمون های انفرادی و گروهی در برنامه های متنوعی شامل نشست هم اندیشی و پرسش و پاسخ دانشجویان منتخب با دکتر محمد بهناز، مدیر امور نخبگان و دانشجویان استعداد درخشان و رئیس کمیته فنی المپیادعلمی، شرکت در اردوهای گردشگری و بازدید از برج میلاد شرکت نمودند.

عطاریان این موفقیت را به خانواده دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه تبریک عرض نمود و اظهار داشت؛ این اولین تجربه حضور دانشجویان علوم پزشکی تربت حیدریه در یک عرصه کشوری بود و امید است در سال های بعد با نمایندگان بیشتری از دانشجویان نخبه به این رویداد علمی دست یابیم.